topbanner

«Oἱ συγκρητιστικὲς στρεβλώσεις δὲν ἀποτελοῦν διπλωµατικὲς ἁβρότητες»


Ἡ Aἵρεσις τοῦ Oἰκουµενισµοῦ ἄρά γε εἶναι «αἰχµαλωσία» καὶ «προϊὸν διπλωµατίας», ἢ ἀποτελεῖ «ἐκκλησιολογικὴ κακοδοξία» καὶ «νόσον πρὸς θάνατον»;

Τὴν Kυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας τοῦ ἔτους 2019, Xάριτι Θεοῦ, εἴχαµε ἐκφωνήσει, Συνοδικῇ ἀναθέσει, Ὁµιλίαν, ἡ ὁποία ἐν συνεχείᾳ ἐδηµοσιεύθη µὲ τίτλον: «1919-2019: Ἑκατὸ ἔτη µιᾶς ἀντορθοδόξου πορείας - Ἡ καθοριστικὴ συµβολὴ τῆς ἐν Ἑλλάδι ἐπισήµου Ἐκκλησίας στὴν θεµελίωσι καὶ ἐξέλιξι τῆς Oἰκουµενικῆς Kινήσεως».1

ΑΛΛΑΓΗ ΕΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΗΣ ΝΗΣΤΕΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ

Δημοσιεύουμε παλαιότερο κείμενο ἐν Χριστῷ ἀδελφοῦ, τὸ ὁποῖο ἁλιεύσαμε ἀπὸ Ἱστολόγιο στὸ διαδίκτυο («Ἐν τούτῳ νίκα», 9-6-2012), καὶ παρουσιάζουμε λόγῳ τῆς ἐπικαιρότητός του. Βλέπουμε μὲ ὀδύνη σήμερα (16/29-6-2021) ὅτι οἱ Καινοτόμοι Νεοημερολογῖτες-Οἰκουμενιστὲς ἔσπευσαν νὰ (συν)ἑορτάσουν μαζὶ μὲ τοὺς Παπικοὺς τοὺς Ἁγίους Ἀποστόλους Πέτρο καὶ Παῦλο καὶ νὰ «καταλύσουν» εὐωχούμενοι μετὰ μιᾶς μόλις ἡμέρας νηστείας!

«Οὐδέποτε διά μεσότητος, ἄνθρωπε, τά ἐκκλησιαστικά διωρθώθη»

Τοῦ ἐν Ἁγίοις πατρός ἡμῶν Μάρκου ᾿Επισκόπου Ἐφέσου τοῦ Εὐγενικοῦ
 
᾿Επιστολή ἀπευθύνεται στόν Γεώργιον τόν Σχολάριον τόν μετέπειτα γενόμενο Μοναχό Γεννάδιο καί πρῶτο Πατριάρχη μετά τήν ἅλωση. ῾Ο Γεώργιος Σχολάριος ἦταν κάτοχος τῆς Φιλοσοφίας, ἕνας ἀπό τούς πιό μορφωμένους ἀνθρώπους τῆς ἐποχῆς του.

Ὁ Ἀρειανισμὸς παλαιὰ καὶ ὁ Νεο-αρειανισμὸς στὴν ἱστορία καὶ σήμερα

+Ἐπισκόπου Γαρδικίου Κλήμεντος

ορτάσαμε τοὺς Ἁγίους Πατέρες τῆς Α΄ Οἰκουμενικῆς Συνόδου στὴν Νίκαια τῆς Βιθυνίας τὸ 325 μ.Χ., οἱ ὁποῖοι κατετρόπωσαν τὴν αἵρεση τοῦ Ἀρειανισμοῦ. Ἐπρόκειτο γιὰ πάρα πολὺ ἐπικίνδυνη ἐπιβουλὴ κατὰ τῆς πίστεως στὴν Θεότητα τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἡ ὁποία ἔπληττε τὸ Μυστήριο τῆς Ἁγίας Τριάδος καὶ βέβαια ἀποστεροῦσε τὸν ἄνθρωπο ἀπὸ τὴν δυνατότητα τῆς σωτηρίας.

ΒΙΝΤΕΟΤΑΙΝΙΑ: Ἡ Συγκρητιστικἠ Αἵρεσις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας 2019

Συνοδικὴ Ἐκδήλωσις

Συγκρητιστικἠ Αἵρεσις τοῦ Οἰκουμενισμοῦ

Οἰκουμενικὴ Κίνησις καὶ «Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν»
Μέρος Α´. 1948-2018.
«Παγκόσμιο Συμβούλιο Ἐκκλησιῶν»
Σύναψις μιᾶς Οἰκουμενιστικῆς Διαθήκης.

Μέρος Β´. Συγκρητισμός.
Διαθρησκειακὸς Οἰκουμενισμός.
Πρὸς ἕνα «Παγκόσμιο Συμβούλιο Θρησκειῶν»;

Μέρος Γ´. Ὑψώθηκε ὁριστικὰ πλέον τὸ «τεῖχος»
μεταξὺ Γνησίας καὶ νόθου Ὀρθοδοξίας

1919 - 2019 Ἑκατὸ ἔτη μιᾶς ἀντορθοδόξου πορείας

Ὁμιλία Σεβασμ. Μητροπολίτου Ὠρωποῦ καὶ Φυλῆς κ. Κυπριανοῦ

 

Κυριακὴ τῆς Ὀρθοδοξίας 2019-Συνοδικὴ Ἐκδήλωσις

 

καθοριστικἠ συμβολὴ τῆς ἐν Ἑλλάδι ἐπισήμου Ἐκκλησίας στὴν θεμελίωσι καὶ ἐξέλιξι τῆς Οἰκουμενικῆς Κινήσεως

Α ́. «Αἰχμαλωσία» ἢ «Νόσος» ὁ Οἰκουμενισμός;

Β ́. Αἰτιώδης συνάφεια Οἰκουμενισμοῦ - Ἡμερολογιακοῦ.

Γ ́. Ὁ Μεταρρυθμιστὴς τοῦ 1924: πρωτοπόρος Οἰκουμενιστής.

Δ ́. Κρήτη: « τὸ ἔσχατον πτῶμα».

ΟΙ ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ! B'

τοῦ Σεβασμ. Μητροπολίτου Γ.Ο.Χ. Δημητριάδος κ. Φωτίου

Ἀρχιγραματέως Ἱερᾶς Συνόδου

 

πάντηση στὴν ἀπὸ 06-10-2018 γνωμοδότηση τοῦ κ. Κυριάκου Κυριαζόπουλου πρὸς τὰ ἀποτειχισμένα ἤδη (ἀπὸ τὴν 26-10/8-11-2016) μέλη τοῦ Δ.Σ. τοῦ σωματείου ΘΕΟΚΓΟΧΝΜ[1]καὶ τοὺς σὺν αὐτοῖς, περὶ τοῦ Νόμου 4301/2014, γιὰ τὴν ἐκ τῶν ὑστέρων «δογματικὴ θεμελίωση» τῆς ἀποτειχίσεώς τους ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία τῶν Γνησίων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν τῆς Ἑλλάδος.

Σύντομη ἀπάντηση στὴν «ἀνταπάντηση» τοῦ Καθηγητοῦ κ. Κυριαζόπουλου

Σεβ. Μητροπολίτου Δημητριάδος κ. Φωτίου

Ἀρχιγραματέως Ἱερᾶς Συνόδου

Πρὶν προχωρήσουμε στὸ Β´ μέρος τῆς ἀπαντήσεώς μας «ΟΙ ΚΑΤΑ ΦΑΝΤΑΣΙΑΝ ΟΜΟΛΟΓΗΤΕΣ» στὴν ἀπὸ 06-10-2018 Γνωμοδότηση τοῦ κ. Κυριάκου Κυριαζόπουλου περὶ τοῦ Ν.4301 (στὸ ἑξῆς ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ), ὀφείλουμε μία σύντομη ἀπάντηση στὴν «ἀνταπάντηση» τοῦ κ. Καθηγητοῦ στὸ Α´ μέρος. Σὲ αὐτὴν τὴν «ἀνταπάντηση» ὁ κ. Καθηγητὴς ἀντὶ νὰ ἀπαντᾶ, μᾶλλον θέτει νέα ἐρωτηματικά. Πάντως, τουλάχιστον, τώρα ἔχει υἱοθέτησει μία στοιχειώδη διάρθρωση καὶ διαίρεση σὲ ἑνότητες τοῦ κειμένου του (κατ᾽ ἀντιστοιχίαν τοῦ Α´ μέρους τῆς ἀπαντήσεως ἡμῶν) γιὰ νὰ εἶναι κάπως εὐκολοδιάβαστο. Εἶναι μία πρόοδος αὐτό. Ἀπαντοῦμε.